Som nogle af jer nok ved købte jeg for snart meget længe siden en licens til vBulletin forum med henblik på at konvetere fra "phpbb" systemet som vi benytter lige pt.
Den primære årsag til at skiftet ikke blev gennemført dengang var mangle på en dansk sprogpakke, hvilket jeg nu selv har lavet (med forbehold for stavefejl og underlige formuleringer

Hvornår jeg præcis udføre dette skifte er endnu ikke fastsat, dog bliver det en weekend relativt snart. Når jeg har en fast dato vil jeg naturligvis lige informere om denne, samt komme med lidt praktisk information (f.eks. skal alle lige igennem en "glemt kode" formular, da koderne i phpbb er krypteret og derfor ikke kan overføres til vBulletin).
Til de nysgerrige kan mit lille "test vBulletin bmw1.dk" site tilgås på adressen http://test.mmit.dk, hvor der er lavet en test import d.d. af phpbb forummet med alle fora, indlæg, brugere mv., selve sitet er dog naturligvis IKKE klar til brug endnu!
Der vil uden tvivl være en lille periode efter skiftet med diverse mangler og småfejl, men umiddelbart så køre det hele som det skal efter min sidste test import.
Mere information følger snarest, med fornehold for forsinkelser naturligvis